Komunikační nástroj s ordinací – webová aplikace „SestraEMMY“

Vážení pacienti,
nadále upřednostňujeme komunikaci prostřednictvím aplikace sestra Emmy. Děkujeme všem, kteří Emmy využíváte a umožňujete nám pracovat efektivněji.

Vážení pacienti,
v ordinaci používáme nový komunikační systém (nástroj), webovou aplikaci sestraEmmy. Virtuální sestra Emmy nám pomáhá třídit vaše zprávy a organizovat čas Vašich vyšetření. Jedná se o zabezpečenou komunikaci určenou pro zdravotnická zařízení. Komunikace je jednoduchá, pokud umíte napsat email, zvládnete i komunikaci s naší novou pomocnicí. Co je k tomu potřeba? Na webu https://moje.sestraemmy.cz/-/braierova si vytvoříte svůj uživatelský účet. Při registraci použijte stejný email a stejné telefonní číslo, které jste nahlásili v ordinaci a máme u Vás zavedené v systému. V seznamu ordinací najdete tu naší a můžete začít komunikovat a sdělovat nám své požadavky, popsat své potíže, posílat žádosti o recept apod. Budete mít také možnost vkládat přílohy jako fotografie nebo zprávy z vyšetření. Odpovíme vám prostřednictvím aplikace a současně obdržíte notifikaci o proběhlé komunikace do emailu. Prostřednictvím aplikace Vám budeme zasílat termíny Vašich vyšetření nebo si je z nabídky termínu u některých typů požadavků vyberete sami. Naším cílem je umožnit Vám co nejlepší komunikaci s ordinací. Místo telefonátů a emailu použijete virtuální sestru Emmy a váš požadavek bude vyřízen dle stupně naléhavosti.

Věříme, že si tento způsob komunikace oblíbíte a bude přínosem jak pro nás, tak pro vás.

Nejčastější otázky:

Můžu dál pro kontakt s ordinací používat telefon?

V ordinaci bychom se rádi věnovali především práci s přítomnými pacienty. Prosíme, abyste telefon využívali pouze k urgentním záležitostem nebo v případě, že nemáte přístup na internet. Veškeré požadavky zaslané přes EMMY kontrolujeme v průběhu celého dne a nemusíte se obávat, že by nebyly vyřízeny. Požadavky, které zašlete do konce ordinační doby zpracujeme ještě tentýž den. Požadavky zaslané mimo pracovní dobu nebo o víkendu, jsou zpracovány v nejbližší pracovní den, v době přítomnosti personálu v ordinaci.

Můžu dál pro kontakt s ordinací používat email?

Preferujeme komunikaci prostřednictvím aplikace sestraemmy. Pokud vám je použítí emailu bližší, použití nikomu nezakazujeme. Ale zprávy z EMMY jsme schopni monitorovat a řešit rychleji.

Starám se o rodinného příslušníka, jak s vámi mám komunikovat?

Zašlete do Emmy požadavek: chci zastupovat pacienta v Emmy. Po nastavení rodinného příslušníka jako zástupce, víme, že za pacienta jedná někdo z rodiny. Na zastupování je dobré se předem v ordinaci domluvit, zastupování je možné pouze se souhlasem registrovaného pacienta nebo tam, kde ze zdrav. důvodů za sebe nemůže jednat pacient sám nebo má již soudem stanoveného opatrovníka.